Sain tuossa arvonnan yhteydessä vinkin laskurista. johon saa laitettua entisenkin laskurin kävijät mukaan ja nyt olen siirtynyt laskuriin jossa kaikki on samassa. Kiitos Kirsi ! Laskuri löytyy sivulta supercgi.muuri.org/laskuri.php , mikäli joku toinenkin painii saman asian kanssa :)

Toinen asia olisi sellainen, että laittakaapa kommentteihin viestiä jos haluatte bloginne listalleni. Olen voinut luvatakin jollekulle linkittää, mutta epähuomiossa olen sotkenut homman niin ettei sitä listalla ole. Ja uudet tuttavuudet ovat myös enemmän kuin tervetulleita. Minua saa linkittää vapaasti ja kiva olisi jos laitatte viestiä kommentteihin niin teen teille saman.

Loppuviikosta olisi luvassa taas kakkuja, pari kakkua sarjaan K-18  ja tietenkin äitienpäiväkakkuja.Tyttäret ovat luvanneet tehdä minulle kakun, joten vähän urakka helpottuu. Jään jännityksellä odottamaan...