Kommentteja lukiessani löysin  kekseliään, humoristisen ja mahdottoman taitavan FantasIINAn minulle lähettämän viestin. Hän oli halunnut ojentaa minulle tällaisen maininnan, josta pokkaan ja kiitän  !!!  Sittemmin selvisi että  myös taiturit  Herkkukirppu, Huumorinkukka ja Krisse keittiöstään, Satu sivustollaan , Piikuliina , Cake Dreamin Sannimanni , Migu sekä Piirakkapuodin Jonuski ovat halunneet tämän minulle antaa. Kiitos! Nöyräksi vetää näin monen minua muistaessa :)

Tämä laitetaan siis seitsemälle bloggaajalle eteenpäin ja valinta on tosi vaikeaa, mutta nämä blogit ovat minun jokapäiväistä "leipää" ellei sitten ihan kakkua :)

1700323.jpg

 

Here the rules:
Säännöt:

1. The winner can put the logo on his/her blog./
Voittaja voi laittaa logon blogiinsa.

2. Link the person you received your award from./
Linkitä siihen blogiin, josta palkinnon sait.

3. Nominate at least 7 other blogs./
Nimeä vähintään 7 muuta blogia palkinnon saajiksi.

4. Put links of those blogs on yours./
Laita noiden blogien linkit sivullesi.

5. Leave a message on the blogs of the boys/girls you've nominated./
Jätä viesti blogeihin, jotka nimesit voittajiksi.

I give an Award to:
Annan palkinnon seuraaville blogeille:

 

Huumorinkukka

Herkkukirppu

Suklaahiironen

Ruusumamma

Pirpaliina

Virpin leipomuksia

Ewelynin

 

ja moni moni muu :)