Karamelli Cakesin Mira lähetti minulle tälläisen haasteen.

SÄÄNNÖT:

  1. Link to the person who taggeg you./ Linkitä henkilö, joka haastoi sinut.
  2. Post the rules on your blog./ Kirjoita säännöt blogiisi.
  3. Write six random things about yourself. /Kirjoita kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäsi.
  4. Tag six people at the end of your post and link to them./ Haasta kuusi henkilöä postauksesi lopussa ja linkitä heidät.
  5. Let each person know they have been tagged and leave a comment on their blog. / Kerro kaikille haastamillesi henkilöille haasteesta ja jätä heille viesti heidän blogeihinsa.
  6. Let the tagger know when your entry is up. / Ilmoita haastajallesi, kun olet vastannut haasteeseen.

Tässäpä siis joitain faktoja minusta :

1.En lähde kotoa mihinkään,ellei minulla ole käsilaukussa huulirasva ja kynsileikkurit. Paha on ihmisen olla jos huulet on kuivat, koska niitä lipoo sitten koko ajan ja ne kuivaa vaan enemmän. Ja jos kynsi repeää, kaikki ajatukseni ja energiani kohdistuu siihen kynteen, apu on siis aina oltava lähellä.

2. Sisustuslehdet ovat heikkouteni. En koskaan pääse ohi kaupassa lehtihyllystä hiplaamatta kaikkia ihania lehtiä jotka oikein huutavat sieltä minulle... ja aina sieltä tahtoo kärryyn joku lehti tipahtaa. Olen sanonut kaupassa myyjille että minua voisi oikeastaan lyödä sormille aina kun nostan sisustuslehden kassalle..

3. En omista yhtään keltaista enkä vihreää vaatetta, eikä ole aikomus kyllä hankkiakkaan . Ne värit ei vaan jotenkin nappaa.

4. Makuuhuone pitää tuulettaa aina illalla ennen nukkumaanmenoa mahdollisimman kylmäksi. Ja sehän onnistuu Suomessa jopa heinäkuussa...

5.Olen koukussa Kotikatu-sarjaan ja sulkeudun yleensä makuuhuoneeseen sitä katsomaan, ettei kukaan pääse häiritsemään.

6. Minun on joka kesä päästävä ainakin kerran hillasuolle. Jotenkin suon tuoksu ja siellä tarpominen hengästyneenä on vaan niiiiin kivaa. Sillä ei ole väliä löytyykö hilloja, mutta aina vaan paranee jos kotiintullessa kupissa on jotain. Onneksi puolen kilometrin säteellä on ainakin 3 suota, joihin pääsen tarpomaan .

Tämän haasteen olen nähnyt jo aika monella sivulla, joten joka ei ole sitä vielä tehnyt, ottakaa mukaan.Hymy